Perlukan Bantuan? Customer Service Rangkaian Wangian Aromaterapi Nur AlHafiz melayani dan menjawab sebarang pertanyaan anda segera.
Home » Uncategorized » SAKINAH ANTI STRESS

SAKINAH ANTI STRESS

  • Ditambahkan pada: 6 September 2016
  • RM 60
  • Stock: Available
  • SKU:
  • Dilihat: 1160 kali
  • Kategori:
  • « Arahkan kursor mouse pada gambar untuk Zoom
  • « Klik gambar untuk Full Size
Related Products SAKINAH ANTI STRESS
DE RAMPAI – PANDAN
  • Stock: Pre-Order
  • SKU:
  • RM 60
  • AL IDRES – MINYAK HERBA SERBAGUNA
  • Stock: Available
  • SKU:
  • RM 30 RM 40
  • Pesanan via SMS
    Anda boleh melakukan Pesanan melalui SMS dengan format sebagai berikut:
    Nama | Alamat Lengkap | Produk Yang Dipesan | Jumlah Pesanan sms ke 016 2267020
    Cash On Delivery (COD) / Walk in-cash and carrie
    Sila Datang ke Outlet/kedai kami yang beralamat di:
    MHI GROUP ENTERPRISE NO 30 - TINGKAT 2 , JALAN SETIAWANGSA 10 , 54200 TAMAN SETIAWANGSA KUALA LUMPUR
    PEMBORONG , STOKIS DAN PENGEDAR DIPERLUKAN PENGAMAL PERUBATAN ISLAM DAN TRADISIONAL JUGA DIPERLUKAN

    Maklumat Detail Produk SAKINAH ANTI STRESS


    FAKTA !!!    Tahukah kita ?

    www.GIFCreator.me_h6sd7e

    Lebih 3 Juta Rakyat Malaysia Merupakan Pesakit Mental ?

    Kajian menunjukkan sebanyak 11.3 peratus atau tiga juta rakyat ini disahkan mengalami masalah penyakit mental. Sekiranya golongan ini tidak diberikan rawatan sempurna, adalah dikhuatiri lebih ramai lagi yang akan menjadi mangsa.

    Pakar Psikologi dari Pusat Perubatan Universiti Malaya, Dr Muhammad Muhsin Ahmad Zahari berkata, jika melihat kepada laporan Kajian Kesihatan Kebangsaan dan Morbiditi Ketiga pada 2006, 11 peratus rakyat Malaysia mengalami masalah mental.

    “Ini bermakna kira-kira 2.6 juta daripada keseluruhan penduduk mengalami gangguan berkaitan psikologi dan jumlah ini agak ketara,” katanya yang juga merupakan Pensyarah Kanan Universiti Malaya dalam bidang ini.

    MASALAH kehidupan …

    GELISAH JE , MURUNG, STRESS , Gangguan TEKANAN MENTAL , masalah ekonomi !!

    FIKIR HUTANG DIKELILING PINGGANG !!

    TAK BOLEH TIDUR !! KELUARGA BERGOLAK? 

    tak tahu lah nak buat macamana !!!

    ada JALAN ke..bagi membantu atasi masalah ini ?

    Jom…Ikhtiar lah dengan

    JOM KLIK VIDEO INI 

    SEBENTAR BAGI MENGETAHUI CARA HILANGKAN STRESS DENGAN MUDAH & BERKESAN

    Kelebihan SAKINAH 

    Lavender Essential Oil  

    SAKINAH merupakan suatu gabungan pati minyak lavender dan  pati aromaterapi lain terpilih yang dirumus khas daripada Pengeluar Minyak Pati Terbaik Dunia . SAKINAH , Selain cantik dan wangi, bunga berwarna ungu ini juga mempunyai banyak manfaat kesihatan dan kelebihannya yang tersendiri untuk anda bakal menikmatinya nanti.

     

    CIRI CIRI PRODUK SAKINAH

    Alcohol-in-cosmetics

    – Grade Therapeutic dari Pengiktirafan Antarabangsa
    – Kesan Yang Cepat
    – Wangian Daripada 2 Pati Terbaik Dunia
    – Harga Amat Berpatutan di Pasaran
    – Pekat Dan Tidak Lekit
    – 100% Natural Organik
    – Mudah Dibawa Dengan Botol Yang Eksklusif
    – Jimat ( Harga Mampu Milik )
    – Tak Beracun & Tiada Bahan Kimia
    – Pelbagai Guna
    – Formulasinya Yang Lembut & Cepat Meresap.

     

    MANFAAT UNTUK ?

    • Melegakan Kemurungan & Emosi
    • Masalah Sukar Tidur
    • Merawat migrain, sakit kepala 
    • Mengecas Semula Aura Diri Yang Positif
    • Meningkatkan Inspirasi Seseorang 
    • Berupaya Merangsang Ketenangan Dan Konsentrasi Minda 
    • Menguatkan Tenaga-Bio Dalam Sistem Tubuh Badan 
    • Tingkatkan Imun Tubuh
    • Membantu Masalah Kulit 
    • Masalah Rambut Gugur Dan Kelemumur
    • Rawat Masalah Keputihan Wanita .
    • Redakan Ketegangan Saraf .
    • Mengusir Nyamuk , Denggi 
    • Anti Kulat & Anti Bacteria
    • Bantu Untuk Halau Serangga .
    • Sesuai untuk semua golongan diperingkat umur , semua jenis kulit dan boleh digunakan pada bila bila masa saja.
    • Menghasilkan Rawatan Yang Hebat Bagi Minda, Fizikal , Emosi Dan Aura Diri.

    UNTUK KETENANGAN & MOOD LEBIH STABIL


    2124

    Bahan Ester dan linalool yang ditemui dalam SAKINAH Anti Stress MINYAK PATI LAVENDER ternyata bermanfaat untuk

    • Mengurangkan tekanan @ stress,
    • Menghilangkan kecemasan,
    • Debaran
    • Membantu mood yang lebih baik
    • Membantu meringankan insomnia

    Kerana aromanya mempunyai kesan yang baik buat kesihatan diri, SAKINAH Anti Stress  dijadikan aromaterapi untuk membantu meringankan insomnia dengan menitiskannya ke dalam air mandi dan menyemburnya di dalam bilik tidur .

    Satu kajian menunjukkan bahawa peningkatan fungsi kognitif apabila mereka dihidu minyak lavender sebelum mengambil peperiksaan!

    Apa tu kognitif ?
    ============
    Domain kognitif adalah alam yang merangkumi aktiviti mental (otak). Sebarang usaha yang merangkumi aktiviti otak termasuk dalam domain kognitif. Domain kognitif mempunyai enam peringkat atau aspek, iaitu:

    1. Pengetahuan / hafalan / ingatan ( pengetahuan )
    2. Memahami ( pemahaman )
    3. Permohonan ( permohonan )
    4. Analisis ( analisis )
    5. Sintesis ( syntesis )
    6. Penilaian / anugerah / penilaian ( penilaian )

    Tujuan aspek kognitif adalah berorientasikan kepada keupayaan berfikir yang merangkumi keupayaan intelektual yang lebih mudah,

    iaitu mengingati kemahiran menyelesaikan masalah yang memerlukan pelajar menyambung dan menggabungkan beberapa idea, idea, kaedah atau prosedur yang dipelajari untuk menyelesaikan masalah tersebut.

    Oleh itu, aspek kognitif adalah subtaksonomi yang mendedahkan aktiviti mental yang sering bermula dari tahap pengetahuan ke tahap penilaian tertinggi.

    UNTUK MEREDAKAN KETEGANGAN SARAF

    SAKINAH Anti Stress juga boleh digunakan sebagai minyak urut untuk melegakan otot dan meredakan ketegangan saraf yang sangat baik untuk pelbagai jenis sakit termasuk yang disebabkan oleh sakit dan tegang otot, sakit otot, sakit sendi, terseliuh, sakit belakang dan sakit pinggang.

     

    UNTUK KULIT

    Penyakit Kulit Kudis

    SAKINAH Anti Stress selesaikan masalah kulit berjerawat dan membantu proses peremajaan sel kulit.

    Linalool yang terkandung dalam SAKINAH Anti Stress boleh mematikan bakteria dan menjaga kesihatan kulit, serta membuat wajah anda kelihatan segar dan berseri. Selain itu, SAKINAH Anti Stress juga dapat mencegah keradangan jerawat dan melambatkan timbulnya kerutan pada wajah.

     

     

    UNTUK RAMBUT

    59f48dca7b25bc0712082e860b984716Dengan SAKINAH Anti Stress anda boleh mengatasi beberapa masalah rambut, seperti rambut gugur dan kelemumur.

    SAKINAH Anti Stress ini membantu melembapkan rambut kering, pecah-pecah, serta menghilangkan kelemumur. Selain itu, aroma lavender boleh membuat rambut anda wangi sepanjang hari.

     

     

     

     UNTUK LUKA

    wound

    SAKINAH Anti Stress mempunyai sifat antiseptik dan anti inflamasi, sehingga boleh membunuh virus dan bakteria yang boleh digunakan untuk melawan jangkitan, mengubati luka ringan, dan membantu menghaluskannya kembali.

    Sapuan SAKINAH Anti Stress untuk melegakan  kulit, menyembuhkan luka bakar, melecur dan parut .

     

     

     

    UNTUK MASALAH KULIT / KEGATALAN

    gatal-kulit

     Ketika anda merasakan kulit yang gatal, boleh menyapu aromaterapi SAKINAH Anti Stress ini kerana kandungan dari LAVENDER, akan membantu meredakan rasa gatal tersebut. Rasa gatal yang disebabkan oleh alergi terhadap benda asing ataupun terkena gigitan serangga. Dengan demikian, anda tidak perlu menggaru-garunya,

     

     

     

    UNTUK MASALAH RADANG TEKAK

    787px-Tonsillitis

    Menyapu aromaterapi SAKINAH Anti Stress pada bahagian leher, akan membantu anda, dalam mengatasi gangguan tekak. Walaupun dari luar, akan tetapi mampu diserap ke dalam dengan baik, sehingga dapat mengatasi permasalahan radang tekak secara semulajadi.

     

     

     

     

    UNTUK MASALAH SUSAH TIDUR

    images (3)

     

    SAKINAH Anti Stress akan membantu anda dalam menuju dunia tidur yang kualiti dan mula terlelap. Sehingga anda dapat tidur secara normal ataupun mengikut waktu rehat yang tepat. Kerana jika waktu tidur tidak cukup, akan menyebabkan di siang hari menjadi mengantuk dan mengganngu aktiviti anda yang lain.

    TERMASUK Untuk kanak kanak & BAYI. Bagi anda yang mempunyai kanak kanak & bayi, boleh menyapu aromaterapi ini kerana manfaat aromaterapi SAKINAH Anti Stress dapat memberikan rasa nyaman pada bayi, sekaligus rasa hangat. Terutama selepas mandi ataupun di masa  bayi tidur. Aromanya yang tidak terlalu menyengat akan memberikan rasa yang nyaman.

     

    SEBAGAI DAYA TAHAN TUBUH

    Menjaga sistem imun agar tetap cergas . Disebabkan oleh bakteria dan kuman siap menyerang pertahanan badan bila-bila masa itu. Untuk menangani hal tersebut, boleh anda dapati bersama manfaat aromaterapi SAKINAH Anti Stress. Dengan rutin menghirup ataupun sapukan pada bahagian badan, akan membantu anda dalam menguatkan daya tahan tubuh, sehingga tidak mudah jatuh sakit.

     

    FAEDAH-FAEDAH LAIN

    lavender-flowers

    SAKINAH Anti Stress termasuk keupayaan untuk

    • Merawat sakit keputihan iaitu masalah yang dikerap dihidapi oleh kaum wanita.

    Bunga lavender ini tentunnya kerana beberapa kandungan zat tertentu di dalamnya.

     

     

     

     

    Selama ini yang kita tahu, bunga lavender dapat dimanfaatkan UNTUK MENGUSIR NYAMUK termasuk DENGGI DAN SEBAGAINYA.

    image

    beberapa kandungan bunga lavender berikut ini:

    • Linalool Asetat
    • Monoterpene Hidrokarbon
    • Camphene
    • Peruntukan Ocimene
    • Limonene
    • Geraniol
    • Lavandulol
    • Nerol

     

    CARA GUNA SAKINAH ANTI STRESS

    • SEMBUR : Di sekeliling  kepala , badan , atau dimana saja.

    • MANDIAN: Masukkan dalam baldi, Elok untuk sakit otot, berehat, melegakan tekanan.

    • SAPU & URUT:  Mudah diserap ke dalam aliran darah dan membantu menenangkan fizikal dan emosi.

       

      ============================================================

      TESTIMONI TENTANG SAKINAH

    Alhamdulillah !!! HANYA SPRAY SEKALI DUA JE , STRESS SUDAH LEGA. EMOSI PON STABIL. CEPAT BETUL KESANNYA.

    Bayangkan sebelum ini, saya kuat marah. Stress kerja la katakan… di ofis, bertimbun-timbun kerja yang tak pernah habis!!!. Argh… tension rasa nak kerja lain je. Tapi, setelah memikirkan keadaan ekonomi sekarang agak tak stabil terpaksalah saya lalui keadaan yang serba ada. 
    Perjalanan keluarga saya yang sebelum ni hidup dalam pelbagai tekanan hidup, tak dapat kawal emosi dengan perangai anak-anak yang membesar. Balik kerja pon lewat, ditambah dengan kerja rumah lagi. Masa bersama keluarga pon kurang. Fikiran mula serabut menyebabkan sukar untuk tidur.

    Suatu hari saya ditimpa sakit kepala yang teramat sangat menyebabkan saya sukar untuk tidur dan emosi mudah terganggu. Cakap pon mulalah merapu-rapu. Suami pon membuat keputusan untuk membawa saya berjumpa dengan ustaz Muhammad seorang Pengamal Perubatan Islam yang bertauliah. Beliau telah menghadiahkan SAKINAH ANTI STRESS kepada saya. Pada mulanya, saya tidak mempercayai produk tersebut. Takkanlah dengan spray je boleh baik masalah berat. Lagi-lagi bab tidur & tekanan.

    Setelah tiba di rumah, suami saya cuba semburkan SAKINAH ANTI STRESS di kepala saya dan mengurut kepala saya perlahan-lahan. Dalam beberapa minit je saya dapat rasai kelainannya. Baunya yang wangi amat mendamaikan dan menenangkan fikiran. Kepekatan pati minyak lavendernya terus meresap di sekeliling kepala saya. Diikuti pula dengan urutan kasih sayang suami tercinta memang menyelesakan dan rasa relaks je. Tanpa saya sedari, saya telah tidur dengan nyenyaknya tanpa ada masalah semasa tidur seperti sebelumnya.

    Alhamdulillah, sejak itu saya telah gunakannya pada bila-bila masa je , botolnya yang agak comel , cantik dan nampak ekslusive nya,mudah dibawa ke mana-mana saja. Sejak itu, emosi saya agak tenteram, keluarga saya semakin harmoni, fikiran lapang, saya mudah memaafkan orang dan semakin dekatkan diri kepada ALLAH yang telah memberi penawar terbaik kepada saya & keluarga. Tingkatan diri terus terjadi apabila hidup kita ceria, keyakinan diri bertambah apabila aura diri yang positif.

    Sekarang, saya telah membeli 4 botol lagi sakinah, 1 digunakan di rumah, 1 di pejabat, 1 untuk keluarga di kampung dan 1 lagi untuk kawan baik saya. Saya akan teruskan membeli produk SAKINAH ANTI STRESS ni kerana kesannya menjadi dengan izin ALLAH dan harganya pon amat berpatutan berbanding dengan produk lain.

    Terima kasih Nur Alhafiz kerana telah keluarkan produk SAKINAH ANTI STRESS yang amat membantu dan bermanfaat untuk masyarakat di luar sana.

    SUZANA BT HJ AZIZ
    MASJID TANAH
    MELAKA

    ==========================================================

    HASIL PENGALAMAN PENGGUNA /  PESAKIT

    Bagi yang bermasalah / penyakit berat, disaran buat belian sekotak memandangkan tempoh rawatan perlu berterusan secara harian supaya kesannya lebih efektif.

    Selain digunakan untuk diri sendiri, boleh juga diberikan kepada ahli keluarga yang lain dan rakan , jiran berdekatan .

    ( niatkan sedekah, agar ALLAH swt meleraikan segala masalah kita . Apalah sangat bayaran sekotak jika dibandingkan dengan masalah yang kita hadapi dan berlarutan )

    PERNAH KAH ANDA TERFIKIR

    UNTUK HADIAH KAN KEPADA IBUBAPA & ORANG TERSAYANG ?

    Disini kami juga berprihatin kepada masalah anda, maka kami akan memberikan tawaran khas iaitu

    Kalau ikutkan nilai kelebihan produk ini yang anda bakal dapat adalah lebih drpd nilai belian bahkan ada diskaun & bonus .

    Mana tidak nya, dengan PELBAGAI kelebihannya menjadi titik tolak perubahan kebahagian, kesihatan pada diri dan keluarga anda . Masih berbaloi kan ???

    Produk Terhad !!!
    Tarikh Tutup : 25 Nov 2017

    Bertindak Segera !

    ==================================================

    BAGAIMANA NAK BELI?

    ANDA PERLU BUAT BAYARAN KE

    SELEPAS BANK IN , SILA  WHATSAPP :

    – SLIP BANK

    –  NAMA
    – ALAMAT & POSKOD

     

     

     

    PENGHANTARAN AKAN DILAKUKAN SETELAH BAYARAN DISEMAK DAN DALAM MASA 3 HARI BERKERJA ( BERGANTUNG KEPADA TEMPAT ) INSYAALLAH.

    Whatsapps ” sakinah ” ke http://nuralhafiz.wasap.my
    whatsapps ” sakinah ” ke http://nuralhafiz.wasap.my
    whatsapps ” sakinah ” ke http://nuralhafiz.wasap.my

    Atau

    Call terus : 016 226 7020
    call terus : 016 226 7020
    call terus : 016 226 7020

    ===================================================

    BADAN SOKONGAN ANTARABANGSA DARIPADA :

    =================================================

    DOA MOHON UNTUK PULIHKAN STRESS

    Lavender-Wallpaper-Pictures

    Doa+Stress

    Doa masalah kemurungan

    • JANGAN DILANGKAH & PEGANGAN AQIDAH KITA :

      PENYEMBUR INI HANYA IKHTIAR , KUASA PENYEMBUHAN HANYA LAH ALLAH SWT SEMATA MATA

    • PERINGATAN PENTING : DILARANG MENYALIN MANA MANA BAHAGIAN ARTIKEL , AYAT ISI KANDUNGAN WEBSITE INI DALAM APA JUA BENTUK DAN CARA SEKALI PUN, SEBELUM MENDAPAT KEBENARAN BERTULIS DARIPADA KAMI – HAK CIPTA TERPELIHARA

    2 komen for SAKINAH ANTI STRESS

    • mazidah ghazali says:

      assalamualaikum, saya ingin membeli Sakinah Anti Stress, Depurut Spray dan bedara Spray. boleh tahu harganya .
      Terima kasih saya dahulukan

    Postkan komen anda disini

    Your email address will not be published. Required fields are marked *