SAKINAH ANTI STRESS


FAKTA !!!    Tahukah kita ?

www.GIFCreator.me_h6sd7e

Lebih 3 Juta Rakyat Malaysia Merupakan Pesakit Mental ?

Kajian menunjukkan sebanyak 11.3 peratus atau tiga juta rakyat ini disahkan mengalami masalah penyakit mental. Sekiranya golongan ini tidak diberikan rawatan sempurna, adalah dikhuatiri lebih ramai lagi yang akan menjadi mangsa.

Pakar Psikologi dari Pusat Perubatan Universiti Malaya, Dr Muhammad Muhsin Ahmad Zahari berkata, jika melihat kepada laporan Kajian Kesihatan Kebangsaan dan Morbiditi Ketiga pada 2006, 11 peratus rakyat Malaysia mengalami masalah mental.

“Ini bermakna kira-kira 2.6 juta daripada keseluruhan penduduk mengalami gangguan berkaitan psikologi dan jumlah ini agak ketara,” katanya yang juga merupakan Pensyarah Kanan Universiti Malaya dalam bidang ini.

MASALAH kehidupan …

GELISAH JE , MURUNG, STRESS , Gangguan TEKANAN MENTAL , masalah ekonomi !!

FIKIR HUTANG DIKELILING PINGGANG !! sampai TAK BOLEH TIDUR !! KELUARGA BERGOLAK? 

tak tahu lah nak buat macamana !!!

ada JALAN ke..bagi membantu atasi masalah ini ?

Jom…Ikhtiar lah dengan

JOM KLIK VIDEO INI 

SEBENTAR BAGI MENGETAHUI CARA HILANGKAN STRESS DENGAN MUDAH & BERKESAN

Kelebihan SAKINAH 

Lavender Essential Oil  

SAKINAH merupakan suatu gabungan pati minyak lavender dan  pati aromaterapi lain terpilih yang dirumus khas daripada Pengeluar Minyak Pati Terbaik Dunia . SAKINAH , Selain cantik dan wangi, bunga berwarna ungu ini juga mempunyai banyak manfaat kesihatan dan kelebihannya yang tersendiri untuk anda bakal menikmatinya nanti.

 

CIRI CIRI PRODUK SAKINAH

Alcohol-in-cosmetics

– Grade Therapeutic dari Pengiktirafan Antarabangsa
– Kesan Yang Cepat
– Wangian Daripada 2 Pati Terbaik Dunia
– Harga Amat Berpatutan di Pasaran
– Pekat Dan Tidak Lekit
– 100% Natural Organik
– Mudah Dibawa Dengan Botol Yang Eksklusif
– Jimat ( Harga Mampu Milik )
– Tak Beracun & Tiada Bahan Kimia
– Pelbagai Guna
– Formulasinya Yang Lembut & Cepat Meresap.

 

MANFAAT UNTUK ?

  • Melegakan Kemurungan & Emosi
  • Masalah Sukar Tidur
  • Merawat migrain, sakit kepala 
  • Mengecas Semula Aura Diri Yang Positif
  • Meningkatkan Inspirasi Seseorang 
  • Berupaya Merangsang Ketenangan Dan Konsentrasi Minda 
  • Menguatkan Tenaga-Bio Dalam Sistem Tubuh Badan 
  • Tingkatkan Imun Tubuh
  • Membantu Masalah Kulit 
  • Masalah Rambut Gugur Dan Kelemumur
  • Rawat Masalah Keputihan Wanita .
  • Redakan Ketegangan Saraf .
  • Mengusir Nyamuk , Denggi 
  • Anti Kulat & Anti Bacteria
  • Bantu Untuk Halau Serangga .
  • Sesuai untuk semua golongan diperingkat umur , semua jenis kulit dan boleh digunakan pada bila bila masa saja.
  • Menghasilkan Rawatan Yang Hebat Bagi Minda, Fizikal , Emosi Dan Aura Diri.

UNTUK KETENANGAN & MOOD LEBIH STABIL


2124

Bahan Ester dan linalool yang ditemui dalam SAKINAH Anti Stress MINYAK PATI LAVENDER ternyata bermanfaat untuk

  • Mengurangkan tekanan @ stress,
  • Menghilangkan kecemasan,
  • Debaran
  • Membantu mood yang lebih baik
  • Membantu meringankan insomnia

Kerana aromanya mempunyai kesan yang baik buat kesihatan diri, SAKINAH Anti Stress  dijadikan aromaterapi untuk membantu meringankan insomnia dengan menitiskannya ke dalam air mandi dan menyemburnya di dalam bilik tidur .

Satu kajian menunjukkan bahawa peningkatan fungsi kognitif apabila mereka dihidu minyak lavender sebelum mengambil peperiksaan!

Apa tu kognitif ?
============
Domain kognitif adalah alam yang merangkumi aktiviti mental (otak). Sebarang usaha yang merangkumi aktiviti otak termasuk dalam domain kognitif. Domain kognitif mempunyai enam peringkat atau aspek, iaitu:

1. Pengetahuan / hafalan / ingatan ( pengetahuan )
2. Memahami ( pemahaman )
3. Permohonan ( permohonan )
4. Analisis ( analisis )
5. Sintesis ( syntesis )
6. Penilaian / anugerah / penilaian ( penilaian )

Tujuan aspek kognitif adalah berorientasikan kepada keupayaan berfikir yang merangkumi keupayaan intelektual yang lebih mudah,

iaitu mengingati kemahiran menyelesaikan masalah yang memerlukan pelajar menyambung dan menggabungkan beberapa idea, idea, kaedah atau prosedur yang dipelajari untuk menyelesaikan masalah tersebut.

Oleh itu, aspek kognitif adalah subtaksonomi yang mendedahkan aktiviti mental yang sering bermula dari tahap pengetahuan ke tahap penilaian tertinggi.

UNTUK MEREDAKAN KETEGANGAN SARAF

SAKINAH Anti Stress juga boleh digunakan sebagai minyak urut untuk melegakan otot dan meredakan ketegangan saraf yang sangat baik untuk pelbagai jenis sakit termasuk yang disebabkan oleh sakit dan tegang otot, sakit otot, sakit sendi, terseliuh, sakit belakang dan sakit pinggang.

 

UNTUK KULIT

Penyakit Kulit Kudis

SAKINAH Anti Stress selesaikan masalah kulit berjerawat dan membantu proses peremajaan sel kulit.

Linalool yang terkandung dalam SAKINAH Anti Stress boleh mematikan bakteria dan menjaga kesihatan kulit, serta membuat wajah anda kelihatan segar dan berseri. Selain itu, SAKINAH Anti Stress juga dapat mencegah keradangan jerawat dan melambatkan timbulnya kerutan pada wajah.

 

 

UNTUK RAMBUT

59f48dca7b25bc0712082e860b984716Dengan SAKINAH Anti Stress anda boleh mengatasi beberapa masalah rambut, seperti rambut gugur dan kelemumur.

SAKINAH Anti Stress ini membantu melembapkan rambut kering, pecah-pecah, serta menghilangkan kelemumur. Selain itu, aroma lavender boleh membuat rambut anda wangi sepanjang hari.

 

 

 

 UNTUK LUKA

wound

SAKINAH Anti Stress mempunyai sifat antiseptik dan anti inflamasi, sehingga boleh membunuh virus dan bakteria yang boleh digunakan untuk melawan jangkitan, mengubati luka ringan, dan membantu menghaluskannya kembali.

Sapuan SAKINAH Anti Stress untuk melegakan  kulit, menyembuhkan luka bakar, melecur dan parut .

 

 

 

UNTUK MASALAH KULIT / KEGATALAN

gatal-kulit

 Ketika anda merasakan kulit yang gatal, boleh menyapu aromaterapi SAKINAH Anti Stress ini kerana kandungan dari LAVENDER, akan membantu meredakan rasa gatal tersebut. Rasa gatal yang disebabkan oleh alergi terhadap benda asing ataupun terkena gigitan serangga. Dengan demikian, anda tidak perlu menggaru-garunya,

 

 

 

UNTUK MASALAH RADANG TEKAK

787px-Tonsillitis

Menyapu aromaterapi SAKINAH Anti Stress pada bahagian leher, akan membantu anda, dalam mengatasi gangguan tekak. Walaupun dari luar, akan tetapi mampu diserap ke dalam dengan baik, sehingga dapat mengatasi permasalahan radang tekak secara semulajadi.

 

 

 

 

UNTUK MASALAH SUSAH TIDUR

images (3)

 

SAKINAH Anti Stress akan membantu anda dalam menuju dunia tidur yang kualiti dan mula terlelap. Sehingga anda dapat tidur secara normal ataupun mengikut waktu rehat yang tepat. Kerana jika waktu tidur tidak cukup, akan menyebabkan di siang hari menjadi mengantuk dan mengganngu aktiviti anda yang lain.

TERMASUK Untuk kanak kanak & BAYI. Bagi anda yang mempunyai kanak kanak & bayi, boleh menyapu aromaterapi ini kerana manfaat aromaterapi SAKINAH Anti Stress dapat memberikan rasa nyaman pada bayi, sekaligus rasa hangat. Terutama selepas mandi ataupun di masa  bayi tidur. Aromanya yang tidak terlalu menyengat akan memberikan rasa yang nyaman.

 

SEBAGAI DAYA TAHAN TUBUH

Menjaga sistem imun agar tetap cergas . Disebabkan oleh bakteria dan kuman siap menyerang pertahanan badan bila-bila masa itu. Untuk menangani hal tersebut, boleh anda dapati bersama manfaat aromaterapi SAKINAH Anti Stress. Dengan rutin menghirup ataupun sapukan pada bahagian badan, akan membantu anda dalam menguatkan daya tahan tubuh, sehingga tidak mudah jatuh sakit.

 

FAEDAH-FAEDAH LAIN

lavender-flowers

SAKINAH Anti Stress termasuk keupayaan untuk

  • Merawat sakit keputihan iaitu masalah yang dikerap dihidapi oleh kaum wanita.

Bunga lavender ini tentunnya kerana beberapa kandungan zat tertentu di dalamnya.

 

 

 

 

Selama ini yang kita tahu, bunga lavender dapat dimanfaatkan UNTUK MENGUSIR NYAMUK termasuk DENGGI DAN SEBAGAINYA.

image

beberapa kandungan bunga lavender berikut ini:

  • Linalool Asetat
  • Monoterpene Hidrokarbon
  • Camphene
  • Peruntukan Ocimene
  • Limonene
  • Geraniol
  • Lavandulol
  • Nerol

 

CARA GUNA SAKINAH ANTI STRESS

  • SEMBUR : Di sekeliling  kepala , badan , atau dimana saja.

  • MANDIAN: Masukkan dalam baldi, Elok untuk sakit otot, berehat, melegakan tekanan.

  • SAPU & URUT:  Mudah diserap ke dalam aliran darah dan membantu menenangkan fizikal dan emosi.

     

    ============================================================

    TESTIMONI TENTANG SAKINAH

Alhamdulillah !!! HANYA SPRAY SEKALI DUA JE , STRESS SUDAH LEGA. EMOSI PON STABIL. CEPAT BETUL KESANNYA.

Bayangkan sebelum ini, saya kuat marah. Stress kerja la katakan… di ofis, bertimbun-timbun kerja yang tak pernah habis!!!. Argh… tension rasa nak kerja lain je. Tapi, setelah memikirkan keadaan ekonomi sekarang agak tak stabil terpaksalah saya lalui keadaan yang serba ada. 
Perjalanan keluarga saya yang sebelum ni hidup dalam pelbagai tekanan hidup, tak dapat kawal emosi dengan perangai anak-anak yang membesar. Balik kerja pon lewat, ditambah dengan kerja rumah lagi. Masa bersama keluarga pon kurang. Fikiran mula serabut menyebabkan sukar untuk tidur.

Suatu hari saya ditimpa sakit kepala yang teramat sangat menyebabkan saya sukar untuk tidur dan emosi mudah terganggu. Cakap pon mulalah merapu-rapu. Suami pon membuat keputusan untuk membawa saya berjumpa dengan ustaz Muhammad seorang Pengamal Perubatan Islam yang bertauliah. Beliau telah menghadiahkan SAKINAH ANTI STRESS kepada saya. Pada mulanya, saya tidak mempercayai produk tersebut. Takkanlah dengan spray je boleh baik masalah berat. Lagi-lagi bab tidur & tekanan.

Setelah tiba di rumah, suami saya cuba semburkan SAKINAH ANTI STRESS di kepala saya dan mengurut kepala saya perlahan-lahan. Dalam beberapa minit je saya dapat rasai kelainannya. Baunya yang wangi amat mendamaikan dan menenangkan fikiran. Kepekatan pati minyak lavendernya terus meresap di sekeliling kepala saya. Diikuti pula dengan urutan kasih sayang suami tercinta memang menyelesakan dan rasa relaks je. Tanpa saya sedari, saya telah tidur dengan nyenyaknya tanpa ada masalah semasa tidur seperti sebelumnya.

Alhamdulillah, sejak itu saya telah gunakannya pada bila-bila masa je , botolnya yang agak comel , cantik dan nampak ekslusive nya,mudah dibawa ke mana-mana saja. Sejak itu, emosi saya agak tenteram, keluarga saya semakin harmoni, fikiran lapang, saya mudah memaafkan orang dan semakin dekatkan diri kepada ALLAH yang telah memberi penawar terbaik kepada saya & keluarga. Tingkatan diri terus terjadi apabila hidup kita ceria, keyakinan diri bertambah apabila aura diri yang positif.

Sekarang, saya telah membeli 4 botol lagi sakinah, 1 digunakan di rumah, 1 di pejabat, 1 untuk keluarga di kampung dan 1 lagi untuk kawan baik saya. Saya akan teruskan membeli produk SAKINAH ANTI STRESS ni kerana kesannya menjadi dengan izin ALLAH dan harganya pon amat berpatutan berbanding dengan produk lain.

Terima kasih Nur Alhafiz kerana telah keluarkan produk SAKINAH ANTI STRESS yang amat membantu dan bermanfaat untuk masyarakat di luar sana.

SUZANA BT HJ AZIZ
MASJID TANAH
MELAKA

==========================================================

HASIL PENGALAMAN PENGGUNA /  PESAKIT

Bagi yang bermasalah / penyakit berat, disaran buat belian sekotak memandangkan tempoh rawatan perlu berterusan secara harian supaya kesannya lebih efektif.

Selain digunakan untuk diri sendiri, boleh juga diberikan kepada ahli keluarga yang lain dan rakan , jiran berdekatan .

( niatkan sedekah, agar ALLAH swt meleraikan segala masalah kita . Apalah sangat bayaran sekotak jika dibandingkan dengan masalah yang kita hadapi dan berlarutan )

PERNAH KAH ANDA TERFIKIR

UNTUK HADIAH KAN KEPADA IBUBAPA & ORANG TERSAYANG ?

Disini kami juga berprihatin kepada masalah anda, maka kami akan memberikan tawaran khas iaitu

Kalau ikutkan nilai kelebihan produk ini yang anda bakal dapat adalah lebih drpd nilai belian bahkan ada diskaun & bonus .

Mana tidak nya, dengan PELBAGAI kelebihannya menjadi titik tolak perubahan kebahagian, kesihatan pada diri dan keluarga anda . Masih berbaloi kan ???

Produk Terhad !!!

Bertindak Segera !

==================================================

BAGAIMANA NAK BELI?

ANDA PERLU BUAT BAYARAN KE

SELEPAS BANK IN , SILA  WHATSAPP :

– SLIP BANK

–  NAMA
– ALAMAT & POSKOD

 

 

 

PENGHANTARAN AKAN DILAKUKAN SETELAH BAYARAN DISEMAK DAN DALAM MASA 3 HARI BERKERJA ( BERGANTUNG KEPADA TEMPAT ) INSYAALLAH.

Whatsapps ” sakinah ” ke http://nuralhafiz.wasap.my
whatsapps ” sakinah ” ke http://nuralhafiz.wasap.my
whatsapps ” sakinah ” ke http://nuralhafiz.wasap.my

Atau

Call terus : 016 226 7020
call terus : 016 226 7020
call terus : 016 226 7020

===================================================

BADAN SOKONGAN ANTARABANGSA DARIPADA :

=================================================

DOA MOHON UNTUK PULIHKAN STRESS

Lavender-Wallpaper-Pictures

Doa+Stress

Doa masalah kemurungan

  • JANGAN DILANGKAH & PEGANGAN AQIDAH KITA :

    PENYEMBUR INI HANYA IKHTIAR , KUASA PENYEMBUHAN HANYA LAH ALLAH SWT SEMATA MATA

  • PERINGATAN PENTING : DILARANG MENYALIN MANA MANA BAHAGIAN ARTIKEL , AYAT ISI KANDUNGAN WEBSITE INI DALAM APA JUA BENTUK DAN CARA SEKALI PUN, SEBELUM MENDAPAT KEBENARAN BERTULIS DARIPADA KAMI – HAK CIPTA TERPELIHARA

AL IDRES – MINYAK HERBA SERBAGUNA

 

Anda kerap ke tandas ?

Hari hari nak basuh tilam je… ?

Hidup pun tak tenteram kan..

Biasanya kanak-kanak dengan masalah kencing malam menjadi bahan gurauan atau usikan dalam kalangan keluarga. ianya turut memberi kesan emosi kepada kanak-kanak berkenaan berikutan mereka malu dengan masalah yang sedang dihadapi.


JOM SAPU…

145259120796603

minyak-kelapa (1)

MINYAK AL IDRES  ini adalah satu warisan tradisional melalui Perubatan Melayu yang diformulasikan dengan campuran ramuan  22 herba terpilih termasuk Habbatussauda, Minyak Zaiton, Daun Bidara .

Kegunaannya dikenali sebagai minyak serbaguna , mesra alam dan tiada bahan kimia

khusus untuk menghasilkan minyak sapu atau urut batin yang hebat dan berkhasiat serta bermutu tinggi.

mesti_original

 Produk kami dihasilkan 100% tanpa pengawet, bahan kimia , pewarna atau minyak sintetik tiruan,

 Dijamin suci dan bersih daripada sebarang najis.

Produk buatan  Bumiputra Islam Di Malaysia

Membantu dan menyelesaikan permasalahan seperti:-

  • kerap kencing bagi kanak kanak dan dewasa

  • Luka
  • Kudis
  • Terseliuh
  • Terkena api
  • Sakit urat
  • Lebam mata
  • Sakit sendi-sendi
  • Kembong perut
  • Ruam panas
  • Sengat bisa binatang
  • Wanita lepas bersalin
  • Boleh dibuat untuk urut dan bekam
  • Untuk pusat bayi baru lahir
  • Batuk (sapu pada tengkuk)
  • mata bengkak ( sapu diluar mata )
  • Melegakan sakit kepala, lenguh—lenguh badan,dan sengal otot
  • Boleh digunakan oleh semua golongan, bayi dan ibu mengandung
  • Boleh mengeluarkan angin dalam tubuh
  • Baik disapu pada anak kecil pada bahagian dada, leher dan kepala sebelum tidur malam bagi mengelakkan daripada semput,lelah, kahak dan berhingus serta selesema
  • Sesuai digunakan untuk jemaah yang mengerjakan haji dan umrah terutamanya bagi masalah lenguh-lenguh kaki.

Untuk kegunaan harian & luaran sahaja , boleh pakai bila bila masa sahaja..banyak kegunaanya dan testimoninya. Setiap keluarga perlu memilikinya segera untuk berikhtiar dengan Izin Allah swt

DIUJIKAJI OLEH :

images (5)

utmlogo12

utm 1 utm 2 utm 3

beli-sekarang-pam-besarkan-payudara-terbaik

-Stok terhad-open24jam
APAKAH RAHSIA lagi Minyak AL IDRES ini ?

AL IDRES adalah sapuan yang selamat untuk digunakan dan akan memberikan anda lebih nikmat dan tenaga .

  • Kebahagian batin Suami Isteri

Cara penggunaan:

  1. Bacakan Al Fatihah dan Selawat 3 x

  2. Sapu, ratakan dan gosok / urut pada bahagian tersebut .

 Bacaan doa :

1743747_438911432910230_502711337_n

beli sekarang

145259120796603

Bahagiakan keluarga anda sekarang !

BERAPA HARGA SEBOTOL ?

HANYA RM 30.00 , SABAH/SARAWAK RM 35

Kandungan : 100 ML

====================================
IKHTIAR KITA – INSYALLAH, USAHA & TAWAKAL
====================================

Cara Memesan :

Untuk mendapat POSLAJU PERCUMA,  anda hanya perlu BELI 3 BOTOL SAHAJA

BAGAIMANA NAK BELI?

Anda perlu lakukan bayaran ke:
Akaun MAYBANK : 

Selepas bank in , sila SMS / WHATSAPP :

• Nama & jumlah
• Alamat Penghantaran
• No. Telefon Anda Ke Nombor 016 226 7020

Penghantaran akan dilakukan setelah bayaran diterima dan sampai dalam masa 3- 5 hari berkerja ( bergantung kepada tempat ) insyaAllah.

Whatsapps “al Idres ” ke http://nuralhafiz.wasap.my
whatsapps ”al Idres” ke http://nuralhafiz.wasap.my
whatsapps ”al Idres” ke http://nuralhafiz.wasap.my

Atau

Call terus : 016 226 7020
call terus : 016 226 7020
call terus : 016 226 7020

 

  • PERINGATAN PENTING : DILARANG MENYALIN MANA MANA BAHAGIAN ARTIKEL , AYAT ISI KANDUNGAN WEBSITE INI DALAM APA JUA BENTUK DAN CARA SEKALI PUN, SEBELUM MENDAPAT KEBENARAN BERTULIS DARIPADA KAMI – HAK CIPTA TERPELIHARA

BEDARA – PENYEMBUR AROMATERAPI


download

 

MASIH TERCARI CARI CARA

” MANDI BUANG GANGGUAN” MENURUT ISLAM ?

HARI INI KITA BERDEPAN DENGAN PELBAGAI MASALAH MASYARAKAT !

PELBAGAI masalah termasuk gangguan penyakit fizikal , gangguan jin akibat perbuatan sihir. Di sini makhluk jin memasuki badan manusia bertujuan untuk menyakitkan tubuh fizikal dan gangguan emosi dan mental .

Gangguan ini berlarutan dari gangguan diri sehingga kepada ahli keluarga,  kediaman , persekitaran orang sekeliling sering terjadi perasaan resah gelisah , murung , bimbang , dukacita dan penyakit jiwa yang kronik sehingga hilang rasa ketenangan dari jiwa umat islam.

Al-Quran memperakui adanya jin-jin. Terangkum dalam golongan jin adalah iblis dan syaitan. Malah Al-Quran sendiri menyatakan Allah menjadikan jin lebih awal daripada Adam.al quran

Gangguan jin-jin terhadap manusia adalah suatu hakikat yg tidak dapat kita nafikan. Allah s.w.t menjadikan makhluk jin berkemampuan berubah dari satu bentuk kepada satu bentuk yang lain dengan cepat kerana jasadnya yang halus. Kerana itu, mereka berupaya menyakiti manusia dengan memasuki kedalam badan manusia melalui cara halus.

Jin-jin ini Allah jadikan di dalam berbagai bentuk, ada yang besar, tinggi, rendah, kecil dan sebagainya. Tetapi Allah memberikan keupayaan kepada mereka untuk mengecilkan jasad mereka dan memasuki tubuh badan manusia.

Gangguan jin dan sihir boleh menyebabkan pelbagai masalah di luar jangkaan, seperti perkerjaan atau perniagan yang tidak menjadi. Kedai makanan yang tidak dimasuki pelanggan, rasa benci atau tidak suka pergi ke tempat kerja, anak-anak yang rajin belajar tiba-tiba menjadi malas dan tak berminat untuk pergi bersekolah .

Semua usaha mencari rezeki terhalang. Ketika hendak berkerja, ada sahaja yang menghalang. Fikiran rasa sempit dan binggung dan tidak tahu menjalankan tugas. Tidak disenangi oleh kawan-kawan di tempat kerja  Sihir juga boleh menyebabkan hidup terpulau, dibenci oleh keluarga, ipar duai, mertua, adik beradik dan suami isteri.

Jalan utama dalam meraihkan ketenangan hakiki di dunia dan di akhirat adalah dengan BERSOLAT & bermunajat kepada ALLAH swt.

Maka perlunya kita kembali kepada ALLAH yang merupakan zat yang berhak dan layak merungkaikan dan kesulitan pada diri dan keluarga kita .

Apa yg penting sifat istiqamah dan menjaga adab ketika berdoa serta keikhlasan menjadi pengukur penerimaan doa kita di sisi ALLAH bukannya merunggut, tidak sabar dengan ujian , bersalah sangka dengan ALLAH , TIDAK BERUSAHA BERIKHTIAR DENGAN CARA SYARAK .

HIDUP AKU GELISAH JE , Gangguan sihir lagi ,

TAK BOLEH TIDUR !! AKU MURUNG !

NAK GUNA KAEDAH APA ? SAYA TAK PANDAI MENGAJI, BOLEH KE ?

tak tahu lah nak buat macamana !!!

Jom…Ikhtiar lah dengan

145259049160000

JOM KLIK VIDEO INI SEBENTAR..CARA ATASI MASALAH INI

NUR AL HAFIZ bermaksud Cahaya Pemeliharaan

“BEDARA” ini telah dibacakan 30 Juzuk Al Quran, Ayat Ayat Ar Ruqyah An Nabawiyyah, Ayat Ayat  Taawwuz ( Pelindung ), Ayat ayat Syifa’, Zikir , Selawat Dan Hizib Hizib Yang Muktabar

Serta dilarutkan bersama bahan alam seperti Daun Bidara, Pati Aromaterapi terpilih  Dicampurkan Dengan Keberkatan Air Zam Zam.

KHASIAT DAUN BIDARA UNTUK GANGUAN JIN & SIHIR

IKHTIAR MENURUT KAEDAH ULAMA’ SILAM

Dalil bahawa Daun Bidara & Ruqyah mengubati Sihir :

43.-Tafsir-Ibnu-Katsir

Ibnu Katsir dalam kitabnya apabila menafsirkan Surah Al Baqarah Ayat 102 – 130 berkaitan Syaitan yang memfitnah Nabi Sulaiman a.s bahawa baginda menggunakan Sihir bukan Mukjizat.

Meriwayatkan bahawa yang paling bermanfaat dalam menghilangkan pengaruh sihir adalah dengan menggunakan apa yang diturunkan Allah s.w.t. kepada RasulNya untuk menghilangkan hal itu iaitu membaca al-muawwidzatian (al-Falaq dan an-Nas) dan Ayat Kursi kerana ayat-ayat itu dapat mengusir syaitan.

02-AyatulKursi

Al Qurtubi menceritakan daripada Syeikh Wahab Bin Munabbih untuk mengubati Sihir :

“ Diambil 7 helai daun bidara ditumbuk halus lalu dicampurkan air dan dibacakan Ayat Kursi dan diberi minum pada orang yang terkena sihir tiga kali teguk dan baki airnya diguna untuk mandi ,Insya Allah akan hilang sihirnya”.

daun-bidara

“Dan diutamakan membaca Qul A’uzubil Falak ,Qul A’uzubirabinnas juga ditambah Ayat Kursi kerana ayat-ayat itu dapat mengusir Syaitan.”

( Tafsir Ibn Katsir ) ,( Tafsirul Quranil Azim )

  • Nukilan kata kata Syeikh Wahab Bin Munabbih ( seorang tabiin yang mahsyur ) ini telah menjadi rujukan ulama’ ulama besar dalam ilmu tafsir masing masing seperti Imam Al Qurtubi, Ibn Kathir , termasuk ulama hadis seperti Ibn Hajar Al Asqallani  yang menjadi dalil mereka dalam persoalan kaedah mengatasi masalah sihir .

Berikut ini beberapa khasiat atau manfaat daun bidara:

ziziphus_mauritania_lf

1.Daun Bidara Dan Memandikan Jenazah

Ummu ‘Athiyyah Rodhiyallohu ‘Anha berkata, “Nabi ﷺ pernah menemui kami sedangkan kami kala itu tengah memandikan puterinya (Zainab),

lalu Nabi ﷺ bersabda: ‘ Mandikanlah dia tiga, lima, (atau tujuh) kali, atau lebih dari itu. Jika kalian memandang perlu, maka pergunakan air dan daun bidara.

(Ummu ‘Athiyyah berkata, ‘Dengan ganjil?’ Nabi ﷺ, ‘Ya.’) 

(H.R. al Bukhori 3/99-104, Muslim 3/47-48, Abu Dawud 2/60-61, an Nasa-i 1/266-267, at Tirmidzi 2/130-131, Ibnu Majah 1/445, Ibnul Jarud 258-259, Ahmad 5/84-85, 4076-4078.)

2.Daun Bidara dan Wanita Haidh

‘Aisyah secara marfu’, “Salah seorang di antara kalian (wanita haidh) mengambil air yang dicampur dengan daun bidara lalu dia bersuci dan memperbaiki bersucinya. Kemudian dia menuangkan air di atas kepalanya seraya menggosoknya dengan gosokan yang kuat sampai air masuk ke akar-akar rambutnya, kemudian dia menyiram seluruh tubuhnya dengan air.

Kemudian dia mengambil secarik kain yang telah dibaluri dengan minyak misk lalu dia berbersih darinya.” ‘Aisyah berkata, “Dia mengosokkannya ke bekas-bekas darah.”

(H.R. Muslim no. 332 dari ‘Aisyah)

DALIL AL QURAN (MANDI DALAM RAWATAN)tetesan-air

Penggunaan air sebagai perubatan islam selari dengan firman ALLAH SWT mengikut kisah Nabi Ayub A.S dalam Surah Sad Ayat 42

“ Maka Kami Kabulkan Permohonannya Serta Kami Perintahkan Kepadanya “ Hentakkanlah ( Bumi ) Dengan Kakimu ( setelah dilakukannya maka terpancarlah air , lalu kami berfirman kepadanya )

“ Ini Air Sejuk Untuk Mandi Dan Minum ( bagi menyembuhkan penyakit mu zahir dan batin )

 

 

DALIL AL HADIS (MANDI DALAM RAWATAN)1743747_438911432910230_502711337_n

Rasulullah ﷺ bersabda diriwayatkan daripada Rafi’ Bin Khadij “ Demam Itu Merupakan Bahang Daripada Api Neraka , Maka Sejukkan Dengan Ia Dengan Air “ – Al Tirmizi

Menurut kepada ke dua dua dalil tersebut , walaupun penggunaan nya hanya air kosong semata mata boleh merawat penyakit. Kita sebagai orang awam adalah lebih baik apabila air tersebut dibacakan dengan Al Quran , Ayat Ruqyah , Ayat Ayat Syifa , Doa Doa Penyembuhan kerana perubahan molekul terhadap air pasti menghasilkan molekul air yang cantik sekaligus ikhtiar usaha kita dalam menyembuhkan penyakit zahir dan batin dengan keyakinan aqidah kita bahawa penyembuhan tersebut daripada ALLAH SWT semata mata .

================================================

TIDAK SEMUA ORANG BOLEH MILIKI PRODUK INI

JIKA ANDA..

  • KATA PRODUK INI AJAIB, MAMPU BUAT APA SAJA. Sedangkan kita hanya ikhtiar dengan kaedah Perubatan Islam. Kuasa penyembuh hanya kepada ALLAH swt.
  • EGO! Tak perlu kepada sebarang ikhtiar bahkan menolak kaedah perubatan Islam.
  • TAK PERLU PADA RAWATAN IKHTIAR, walaupun diri, keluarga rasa ada gangguan. Bahkan rasa diri hebat.
  • TAASUB DENGAN UBAT-UBATAN yang tak selari dengan Islam.
  • SAMA KAN produk ini dengan yang lain kerana kaedah pembuatan, cara pelaksanaan dan bahannya lain.
  • DAH BELI SEBELUM NI. Tapi, takde perubahan pon?
  • Kalau belajar di sekolah pon kena ulang-ulang baru mahir. Ini pula rawat diri yang bertahun-tahun derita HANYA DENGAN SEBOTOL?

ALHAMDULILLAH , Pengguna kami bermula daripada semua lapisan masyarakat.

DR Pakar, Nurse, Pengarah  Jabatan, Pegawai Beruniform , Orang Berniaga, Pemilik Syarikat , Pemilik Kedai Makan,  Cikgu, Pelajar, Pekerja Kilang termasuk yang bukan islam tapi kena jaga adabnya .

Wah!! Ramainya bermula  perubahan yang baik di sini, saya nak jugalah..

Rileks, sabar…

=================================================

Siapa kah yang patut MILIKI produk ni ?

    • Sentiasa dibelenggu dengan gangguan ? tekanan ?
    • Rumahtangga sering bergolak ? tak tahu punca…
    • Selalu ternampak kelibat atau bunyi yang pelik ?
    • Rasa Sesak Nafas Bermula Maghrib Sehingga Subuh
    • Mengigau Di Waktu Tidur
    • Menjerit , Ketawa , Menangis Ketika Tidur

  • Rasa Tertindih Dengan Benda Yang Berat
  • Sering Mimpi Yg Menakutkan Dan Berulang Ulang
  • Mimpi Yang Memenatkan Seolah Olah Betul Yang Berlaku
  • Terdengar Suara Suara Yang Aneh , Spt Berjalan2 Atas Loteng , Guli , Buka Paip Tandas Dan Sebagainya.
  • Terserempak Dengan Kelibat Lembaga Di Dalam Atau Di Luar Rumah
  • Terdengar Suara Anjing Yang Sayu Sayup Luar Biasa
  • Terjumpa Binatang2 Yang Ganjil Dengan Banyak Di Dalam Rumah .Spt Lalat Hijau,Ulat Bulu,Belalang,Langau Dll
  • Berbau Busuk Spt Darah,Longkang Dll
  • Terasa Ada Makhluk Seolah Olah Memperhatikan Gerak Geri Kita
  • Badan Rasa Tidak Selesa , Di Tengkuk , Sakit Kepala , Apabila Berada Di Tempat Tertentu Dalam Rumah Atau Pejabat
  • Badan Terasa Tidak Selesa Dan Disahkan Normal Tetapi Tidak Normal
  • Suka Bersendirian  
  • Terdengar Bisikan Di Telinga
  • Tertahan Drpd Menyebut Nama Allah , Menyebabkan Tidak Boleh Membaca Al Quran Dan Solat
  • Sering Mengantuk  
  •  Runsing Dan Tekanan Yang Serius
  • Sering Seram Bersendirian
  • Pelajar / Tempat Yang Kena Histeria
  • Sukar Tidur Malam
  • Terjaga Ditengah2 Malam

SOALAN : Mana Tuan Tahu Tanda Tanda Ni ?

JAWAPAN KAMI : Petanda ada Gangguan Di Rumah Atau Di Pejabat  Ini diambil Daripada Petikan Kitab Assorimulbattar dan Wiqatul Insan oleh Imam Al Qurtubi. Beliau Ulama besar Ahli Sunah Wal Jamaah

=================================================

CIRI CIRI PRODUK BEDARA

– BerKesan ikut kaedah dan pantang larangnya, InsyaALLAH
– Wangian AROMATERAPI
– Harga Amat Berpatutan di Pasaran
– 100% Natural Organik
– Mudah Dibawa
– Jimat
– Tak Beracun & Tiada Bahan Kimia
– Pelbagai Guna
– Formulasinya yang bersih dan suci

 

APA MANFAAT NYA ?

SEBAGAI IKHTIAR MEMOHON PERTOLONGAN DAN PERLINDUNGAN ALLAH SWT UNTUK

  • Pendinding Diri & Keluarga
  • Buat Mandian atau disembur dimana sahaja daripada sebarang bentuk gangguan kejahatan manusia , kejahatan jin dan syaitan .
  • Memulihkan Histeria
  • Melegakan Kemurungan & Emosi
  • Masalah Sukar Tidur 
  • Mengecas Semula Aura Diri Yang Positif
  • Menghasilkan Rawatan Yang Hebat Bagi Minda, Fizikal , Emosi Dan Aura Diri.
  • Sesuai untuk semua golongan diperingkat umur , semua jenis kulit dan boleh digunakan pada bila bila masa saja.

 

Cara Penggunaan ?

  • Sediakan satu baldi di isikan air dan dicampurkan dengan sebotol BEDARA ini.

  • Pasangkan niat untuk memagar dengan memohon perlindungan dan keselamatan daripada ALLAH SWT

  • Bacakan Al Fatihah, Ayat Kursi , Surah Al Ikhlas , Surah Al Nas , Surah Al Falaq dan Selawat kepada Rasulullah ﷺ.

  • Buat bilasan mandi terakhir  ( Terpulang ikut kesesuaian masing masing )

  • Semasa mandi niat untuk menghalau dan mencegah daripada segala gangguan kejahatan manusia, sihir , jin dan syaitan .

  • Sebaik baiknya mandi hendaklah 2 kali sehari iaitu pagi dan sebelum maghrib ( ikut keadaan )

  • Jika perlu tambahkan garam bukit lagi dalam baldi mandian tadi.

 

Peringatan Keselamatan :

  • Untuk Penggunaan luar sahaja :

          Penyembur dan mandi sahaja

  • JANGAN DILANGKAH
  • Selepas MANDI dilakukan, Jika terdapat tindakbalas agresif didalam kediaman atau tempat tersebut sila dapatkan bantuan daripada perawat pengamal perubatan islam yang bertauliah sahaja.

=============================================

 

HASIL TESTIMONI PENGGUNA -KISAH BENAR !!!

DIRI , AHLI KELUARGA DAN KEDIAMAN

test 4 test 2 14184278_1057641064284677_452954498087271472_n 14225346_1060535330661917_8495537241383789871_n 14225601_1057641107618006_3220354851482064159_ntest 1test 3

=========================================

Antaranya

  • Terasa ketenangan selepas membuat mandi

  • Berunsur pulih dari gangguan di dalam rumah dan diri

  • Tiada bunyi dan kelibat yang terlihat sebelum ini

  • Sentiasa menjaga tataterbit keluarga islam

  • Hubungan suami isteri dan keluarga bertambah erat

  • Dan sebagainya mengikut rezeki masing masing pengguna apabila Allah SWT mengizinkannya berlaku .

 

Semoga Allah swt mengurniakan kita kesembuhan dan ketenangan selepas menggunakannya .

Dari Abu Said Al-Khudri dan dari Abu Hurairah radhiallahu anhuma dari Nabi shallallahu ‘alaihi wasallam  bersabda:

Tidaklah seorang muslim tertimpa suatu kelelahan, atau penyakit, atau kekhuatiran, atau kesedihan, atau gangguan, bahkan duri yang melukainya melainkan Allah akan menghapus kesalahan-kesalahannya (Dosa) kerananya.” (HR. Al-Bukhari no. 5642 dan Muslim no. 2573)

Ketahuilah wahai saudaraku – Semoga Allah merahmati kita semua,telah menjadi ketetapan dari Allah Azza wa Jalla bahawa setiap manusia pasti akan mengalami sakit dan musibah dalam hidupnya. Maka berikhtiarlah untuk mengatasi masalah itu 

 

Peringatan Keselamatan :

  • Untuk Penggunaan luar sahaja :

          Penyembur dan mandi sahaja

  • JANGAN DILANGKAH
  • Selepas penyemburan dilakukan, Jika terdapat tindakbalas agresif didalam kediaman atau tempat tersebut sila dapatkan bantuan daripada perawat pengamal perubatan islam yang bertauliah sahaja.

PEGANGAN AQIDAH KITA :

PENYEMBUR INI HANYA IKHTIAR DALAM PERUBATAN ISLAM

KUASA PENYEMBUHAN HANYA PADA ALLAH SWT SEMATA MATA

” Kaedah ikhtiar Perubatan Islam ini telah kami rujuk kepada

AHLI LEMBAGA PENASIHAT SYARIAH dan sokongan daripada berapa Badan Antarabangsa & PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA ( PPIM )   ” 

11040166_1050552321638265_684458359_n

tahfiz ruqyah nur alhafiz

BACAAN 30 JUZUK AL QURAN TELAH DILAKUKAN OLEH BEBERAPA SEKOLAH MAAHAD TAHFIZ TERPILIH DAN BACAAN RUQYAH TELAH DILAKUKAN OLEH ASATIZAH (PARA USTAZ) YANG MENGAMALKAN PERUBATAN ISLAM BERTAULIAH

BADAN SOKONGAN ANTARABANGSA DARIPADA :

============================================================

beli-sekarang-pam-besarkan-payudara-terbaik

Hasil Pengalaman Pesakit 

  • Bagi yang bermasalah / penyakit berat, disaran buat belian sekotak memandangkan tempoh rawatan perlu berterusan secara harian supaya kesannya lebih efektif.             ( boleh dicampur 2 jenis dalam 1 kotak buat mandian & pagar rumah )

  • Selain digunakan untuk diri sendiri, boleh juga diberikan kepada ahli keluarga yang lain dan rakan , jiran berdekatan .

( Niatkan sedekah, agar Allah swt meleraikan segala masalah kita . Apalah sangat bayaran sekotak jika dibandingkan dengan masalah yang kita hadapi dan berlarutan )

  • Disini kami juga berprihatin kepada masalah anda, maka kami akan memberikan tawaran khas iaitu

  • Kos Penghantaran Percuma ( Semenanjung Sahaja )

Kalau ikutkan nilai kelebihan produk ini yang anda bakal dapat adalah lebih drpd nilai belian bahkan ada diskaun & bonus .

Mana tidak nya, dengan PELBAGAI kelebihannya menjadi titik tolak perubahan kebahagian, kesihatan pada diri dan keluarga anda . Masih berbaloi kan ???

=====================================================

Produk Terhad !!!

Bertindak Segera !

=================================================

BAGAIMANA NAK BELI?

 

lakukan bayaran ke:

Selepas bank in , sila SMS / WHATSAPP :

• Nama LENGKAP
• Alamat & POSKOD Penghantaran

Whatsapps ” BEDARA ” ke http://nuralhafiz.wasap.my
whatsapps “BEDARA” ke http://nuralhafiz.wasap.my
whatsapps “BEDARA” ke http://nuralhafiz.wasap.my

Atau

Call terus : 016 226 7020
call terus : 016 226 7020
call terus : 016 226 7020

Penghantaran akan dilakukan setelah bayaran disemak dan dalam masa 3 hari berkerja ( bergantung kepada tempat ) insyaAllah.

PERINGATAN PENTING : DILARANG MENYALIN MANA MANA BAHAGIAN ARTIKEL , AYAT ISI KANDUNGAN WEBSITE INI DALAM APA JUA BENTUK DAN CARA SEKALI PUN, SEBELUM MENDAPAT KEBENARAN BERTULIS DARIPADA KAMI – HAK CIPTA TERPELIHARA

 

UPAH HAJI LENGKAP 2019

assa

logo-upah-haji-nur

 KUOTA TERHAD !!!

APA ITU UPAH HAJI???

Upah haji bermaksud melakukan ibadah haji bagi pihak orang lain. Upah haji ini harus dilakukan sekiranya seseorang itu telah memenuhi syarat-syarat wajib menunaikan haji, tetapi tidak dapat melaksanakannya kerana sebab-sebab tertentu. Hajinya boleh ditunaikan oleh warisnya atau orang lain. Di antara sebab yang mengharuskan haji diwakilkan kepada orang lain ialah;

  1. Meninggal Dunia – Seseorang yang telah memenuhi syarat wajib menunaikan haji tetapi tidak melaksanakannya tanpa sebarang halangan atau uzur syar’ie kemudian dia meninggal dunia, kewajipan haji tetap tidak gugur. Ibadah hajinya hendaklah ditunaikan oleh warisnya atau orang lain.
     
  2. Tidak Mempunyai Keupayaan Fizikal – Orang yang sakit tidak ada harapan sembuh, tua dan sebagainya. Orang lelaki atau perempuan harus menjadi wakil kepada orang lain untuk menunaikan haji, tetapi mereka disyaratkan menunaikan hajinya terlebih dahulu.

HIKMAH UPAH HAJI

  1. Memberi peluang kepada orang sakit yang tidak ada harapan sembuh dapat mengupah orang lain mengerjakan haji bagi pihaknya. Itu dinamakan UZUR SYARIE.
     
  2. Memberi peluang kepada anak atau ahli keluarganya berbakti kepada ibu bapa atau keluarga yang telah meninggal dunia

TERIMA KASIH KEPADA ANTARA WARIS UPAH HAJI 2017

Antara  Testimoni waris kepada kami

Sejak kematian mak dan abah 3 tahun lalu akibat kemalangan, kami adik beradik terasa amat sangat kehilangan mereka yang tersayang .  yelah kematian secara serentak tanpa diduga , terasa sangat..selama ini mereka lah yang mewarnai kehidupan kami sehingga kami berjaya menjadi insan yang berguna . kini giliran kami adik beradik sepakat membalas jasa mereka dengan membuatkan UPAH HAJI buat mereka kerana semasa hidupnya mereka beria ria menunggu giliran ke Makkah untuk mengerjakan haji tetapi ajal mendahuluinya .

Kami tercari cari maklumat dalam internet tentang perkhidmatan badal haji maka terjumpalah website PAKEJ UPAH HAJI NUR ALHAFIZ yang lengkap pakejnya , Harga yang berpatutan , gambar waris2 tahun lepas terima sijil dan hadiah , testimoni daripada waris2 dan paling menarik boleh datang temujanji ke rumah kami .

Sebelum ini ada juga kami cari agent yang lain tapi alhamdulillah urusan dengan UPAH HAJI NUR ALHAFIZ ni mudah dan menyakinkan dengan kerjasama pihak USRATI BARAQAH TRAVEL & TOURS SDN BHD berdaftar dengan Kementerian Pelancongan Dan Kebudayaan MALAYSIA.

Kami mengisi borang serta ada akadnya bayangkan lah lega rasanya, dapat tunaikan hajat mereka. Alhamdulillah setelah sebulan habis musim haji pihak waris dimaklumkan untuk datang ke pejabat travel untuk menerima sijil dan hadiah tetapi bayangkan lah , kami masing masing sibuk dengan urusan kerja dan amat bertuah kerana dihantar melalui poslaju . Kami amat berpuas hati dengan layanan terbaik dan kejujuran mereka dan akan promote kepada kawan kawan di pejabat pada tahun akan datang. Semoga Allah swt terima amalan haji ini buat mak dan abah kami dan Syarikat MHI GROUP terus maju berjaya ..Amin..

PUAN AISHAH BT KARIM 
SEREMBAN , NEGERI SEMBILAN

WARIS UPAH HAJI 2014-2015


UH16

Sudahkah anda terfikir…?

Dengan membuat upah haji / badal haji untuk ibubapa, adik beradik , datuk nenek kita, kenalan yang telah meninggal dunia atau sedang uzur syarie ?

Jika masih belum menunaikan rukun islam ke 5 ..

Bagaimana pula amalan mereka di akhirat nanti ?

6ebe0f6ad706a62e3c2aa3ffa6a73e78

Jika selama ini mereka sudah berkorban segalanya untuk kita, sebagai PEWARIS, Mari lah kita menolong mereka ..Bagaimana?

Hukum Orang Meninggal Dunia Tapi Belum Sempat Menunaikan Haji

Seorang wanita dari Juhainah datang menemui Rasulullah SAW dan berkata : “Sesungguhnya ibuku telah bernazar untuk menunaikan haji, apakah aku perlu menunaikan haji bagi pihaknya?”.

 Jawab Baginda : “Ya, tunaikanlah haji untuknya. Apa pandangan kamu kalau ibu kamu berhutang, apakah kamu perlu melunaskannya?”.

Jawabnya : “Ya”.

 Sabda Baginda : “Tunaikanlah hutang Allah dan hutang Allah lebih berhak untuk dilunaskan”.- Al-Bukhari meriwayatkan drpd Ibnu Abbas r.a

Hadith di atas menunjukkan bahawa menggantikan haji bagi orang yang telah meninggal dunia

HUKUMNYA ADALAH WAJIB, sama ada telah diwasiatkan oleh si mati atau tidak. PENDAPAT INI DIPEGANG OLEH MAZHAB SYAFIE.

beli-sekarang-pam-besarkan-payudara-terbaik

SELAGI KUOTA MASIH ADA !!

uh

hadiah-2016

ub

Harga yang mampu untuk tidak membebankan pihak waris & yang penting urusan ibadah badal haji dapat disempurnakan oleh bekas pelajar / petugas di MAKKAH yang terpilih dan sebaiknya. InsyaAllah

PENGENALAN SYARIKAT KAMI 

MHI-GROUP-Enterprise-Logo-Final

 MHI GROUP ENTERPRISE (001858322-D)

dibawah AHLI PERNIAGAAN PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA (PPIM)

BMF-PPIM-01711---MHI-(1)

DI BAWAH JENAMA

logo-rasmi-nur-al-hafiz

Merupakan syarikat yang berpengalaman dalam urusan perkhidmatan badal haji yang telah di lantik sebagai wakil Pemasaranlogo us

oleh USRATI BARAQAH TRAVEL & TOURS SDN BHD

(1083351-K) /KPK/LN 7602

adalah sebuah Syarikat Pelancongan yang diperbadankan di bawah Akta Syarikat 1965.

Ia diiktiraf sebagai sebuah syarikat milik Bumiputera oleh Badan Pelancongan Malaysia dan berdaftar dengan

ministry

Kementerian Pelancongan , Kementerian Kewangan, MATTA dan IATA serta diakui oleh Kerajaan Arab Saudi. 

Berpengalaman luas dalam bidang urusan Umrah , ziarah, korban aqiqah dan urusan Upah Haji / Umrah .

www.GIFCreator.me_Yw9l77

 Bagaimana ingin membuat tempahan perkhidmatan ini ?

hj-wuquf

logo-upah-haji-nur

Berminat-Daftar-Sekarang-1024x311

( Hendaklah copy save as dlm fail  dan isi butiran lengkap kemudian hantar kepada upahajilengkap@gmail.com  seperti di bawah )

borang-penyertaan-upah-haji-2017-1

Atau

( Hendaklah copy paste MAKLUMAT INI dan isi butiran lengkap kemudian hantar kepada upahajilengkap@gmail.com  seperti di bawah )

AKAD IJAB QABUL BADAL HAJI

*************************************************

NAMA ARWAH / UZUR SYARIE  :

NAMA WARIS :  

ALAMAT LENGKAP :

NO TEL / HP :

TARIKH DAFTAR :  

Dengan Ini Saya ( Nama Waris / wakil)  ____________________________________________________

Menyerahkan Amanah Ini Kepada Tuan Untuk Menyempurnakan

UPAH HAJI  

Badal Haji / Umrah Bagi Allahyarham / Allahyarhamah / UZUR SYARIE

 (Nama Individu Yang Dihajikan) __________________________

Diwakilkan Kepada Bekas Pelajar / Petugas Yang Berada Di Tanah Suci Makkah Pada Tahun Ini Kerana Allah Taala.

CARA PEMBAYARAN PALING MUDAH ?

  •  membuat transfer bayaran atas nama ini .

    uc

  • Membuat Temujanji ( sekitar Kuala Lumpur , Selangor , Negeri Sembilan , Melaka ) Selain negeri itu boleh buat secara ONLINE / WHATSAPP  Atau boleh temujanji dengan kami di pejabat Travel .

Setelah Membuat Pembayaran :

Ambil  gambar Slip bayaran melalui WhatApps

      Whatsapps “UPAH HAJI ” ke http://nuralhafiz.wasap.my

      Whatsapps “UPAH HAJI ” ke http://nuralhafiz.wasap.my

      Whatsapps “UPAH HAJI ” ke http://nuralhafiz.wasap.my

ATAU  email kepada upahajilengkap@gmail.com

  • Setelah kami menerima pengesahan bayaran anda, akan kami maklumkan melalui TELEFON , SMS atau email anda serta kami  akan menghantar resit secepat yang mungkin

  •  Penghantaran Sijil Pengesahan dan hadiah adalah Sebulan SELEPAS  dari pelaksanaan badal haji tahun itu.

  •  Sijil dan hadiah boleh diambil di pejabat  travel di Taman Melawati KL  (lebih baik) atau dihantar mengikut kesesuaian tempat atau Penghantaran secara pos bagi luar negeri termasuk Sabah dan Sarawak adalah PERCUMA.

☛ ATAU BUAT TEMUJANJI DI PEJABAT

logo us

USRATI BARAQAH TRAVEL & TOURS SDN BHD 

(1083351-K) /KPK/LN 7602

ministry

TAMAN MELAWATI, KUALA LUMPUR

12575811_1245610008799161_492336302_n

bersama pemilik 

USRATI BARAQAH TRAVEL & TOURS SDN BHD

 HUBUNGI TERUS :

016 226 7020  HAFIZ

      Whatsapps “UPAH HAJI ” ke http://nuralhafiz.wasap.my

      Whatsapps “UPAH HAJI ” ke http://nuralhafiz.wasap.my

      Whatsapps “UPAH HAJI ” ke http://nuralhafiz.wasap.my

===========================

2016-waris

testimoni

 

SOAL JAWAB TENTANG UPAH HAJI

Sebenarnya ramai yang masih apa itu BADAL HAJI atau dikenali sebagai UPAH HAJI..mari kita fahami pengertiannya..

Pengertian Badal Haji

Badal ertinya ‘ganti ‘ , ‘pengganti ‘, atau yang ‘ digantikan’. Oleh itu Badal Haji adalah ‘menggantikan orang lain dalam melaksanakan ibadah haji kerana adanya halangan tertentu seperti penyakit ,usia tua (uzur) atau kematian bagi melaksanakan kesemua Rukun Islam. Seperti yang dimaksudkan dalam Surah Al-Imran ayat 97:

Maksudnya: ” Disana terdapat ayat-ayat yang jelas dan ada makam Nabi Ibrahim,dan sesiapa yang memasuki nya amanlah dia.Hanya untuk Allahlah kewajipan haji atas manusia ,iaitu bagi sesiapa yang mampu melakukan perjalanan ; dan sesiapa yang kafir (engkar) sesungguhnya Allah Maha Kaya dari seluruh semesta alam.”

Dalil Haji Badal (Upah Haji)

(Bagi Yang Uzur atau Telah Meninggal Dunia)

Barangsiapa yang mampu menyambut panggilan haji, kemudian kerana sakit atau lanjut usia tidak dapat melaksanakannya, maka dia diharuskan meminta orang lain untuk menghajikannya. Hal ini berdasarkan hadis riwayat Fadl bin Abbas ra. Bahwa seorang wanita dari Bani Khats’am berkata, 

“Wahai Rasulullah saw.! Sesungguhnya Allah telah mewajibkan haji kepada hamba-Nya, bapaku seorang yang sudah berumur, tidak mampu mengadakan perjalanan, apakah boleh aku menghajikannya?” 

Rasulullah saw. menjawab, “Boleh.”

Apabila seorang yang sakit setelah dihajikan sembuh, maka kewajiban hajinya tidak gugur. Yang bersangkutan wajib mengulanginya. Menurut Imam Ahmad kewajibannya telah gugur. 

Barangsiapa yang melaksanakan haji nazar sementara dia belum melaksanakan haji Islamnya, maka haji nazarnya itu dibalas sebagai haji Islam dan setelah itu ia harus menunaikan haji nazarnya.

Barangsiapa yang meninggal dunia, belum malaksanakan haji Islam atau haji nazar, maka walinya wajib untuk menunaikan haji tersebut dengan biaya dari harta si mayat. Ini pendapat ulama Syafi’i dan Hambali.

Orang yang melaksanakan haji badal disyaratkan sudah melaksanakan haji untuk dirinya baik mampu atau tidak. Hal ini berdasarkan hadis riwayat Ibnu Abbas r.a.,

Bahwa Rasulullah saw. mendengar seorang laki-laki berkata, “Aku penuhi panggilan-Mu untuk Syabramah.” Rasulullah saw. bertanya, “Apakah engkau telah melaksanakan haji untuk dirimu?”

Ia menjawab, “Belum.” Beliau bersabda, “Haji lah untuk dirimu kemudian laksanakan haji untuk Syabramah.”

Soal Jawab Badal Haji

1.     Apakah hukum menghajikan orang yang telah meninggal dunia?

Jika orang yang telah meninggal dunia itu belum mengerjakan haji sedang dia ada meninggalkan harta maka hukumnya wajib dihajikan daripada hartanya.

Kalau ia tidak ada harta peninggalan tidaklah wajib waris menghajikannya tetapi kalau dibuatkan adalah baik. Ini pada haji pertama. 

Adapun jika si mati sudah pernah mengerjakannya, semasa hidupnya maka tidaklah sah dihajikan lagi kecuali jika dia ada bernazar atau dia berwasiat supaya dihajikan.

2.     Adakah wajib dihajikan orang yang telah meninggal dunia dari harta peninggalannya sedangkan semasa hayatnya beliau belum lagi menyempurnakannya walaupun kemampuannya telah mencukupi?

Ya, wajib di hajikan daripada harta peninggalannya kerana kewajipan itu tertakluk kepada harta dan menjadi tanggungjawab waris mengeluarkan bahagian hajinya.

3.     Apakah pahala yang dapat diperolehi jika mengerjakan haji bagi orang yang meninggal dunia?

Orang yang mengerjakannya dapat pahala membantu dalam perkara kebajikan. Orang yang mati itu pula gugur kewajipan.

4.     Bolehkah seorang yang tua atau uzur kerana sakit dan tidak ada harapan sembuh mewakilkan kepada orang lain untuk mengerjakan haji bagi dirinya?

Ya. Boleh mewakilkan orang lain jika ia tidak ada harapan lagi untuk mengerjakan hajinya sendiri. Orang ini termasuk dalam erti kata “makdhub”.

5.     Bolehkah seorang wanita mengerjakan haji untuk seorang lelaki yang meninggal dunia?

Boleh.

6.     Bolehkah seseorang mengerjakan haji untuk orang yang meninggalkan dunia lebih dari seorang? 

Setiap orang hanya boleh mengerjakan haji untuk seorang di dalam pada tahun itu sahaja. jawapan nya tidak boleh dinamakan ramai ramai.

7.     Bolehkah seorang mengerjakan umrah untuk orang lain sesudah dia mengerjakan haji dan umrah wajibnya?

Ya. Boleh.

8.     Apakah istilah berkemampuan dalam ibadat haji?

Kemampuan ialah:

a. Ada perbelanjaan bagi diri sendiri, tanggungan yang dibawa dan orang yang tinggal yang wajib ditanggung nafkahnya.
b. Sihat badan
c. Aman perjalanan dan ada kenderaan.
d. Tidak suntuk masa untuk pergi setelah ada kemampuan pada tahun itu.

9.   Adakah hukumnya salah, apabila seseorang mengerjakan haji dari perbelanjaan yang dikeluarkan oleh orang lain?

Tidak salah. Tetapi tidak wajib ia menerimanya kerana takut menanggung budi.

10.   Bolehkah seseorang berhutang untuk menunaikan fardhu haji?

Tidak wajib haji selagi belum ada kemampuan. Dengan ini tidak perlu berhutang. Kalau dia berhutang juga sedang dia tidak ada cagaran untuk membayarnya maka ia berdosa kerana menyusahkan dirinya dengan perkara yang belum diwajibkan.

12.   Adakah dibolehkan seorang mengerjakan haji sedangkan dia belum melunaskan semua hutangnya yang dibayar setiap bulan dari potongan gajinya?

Ya, dia boleh mengerjakan haji kerana ia ada mempunyai cagaran untuk membayar hutangnya. Malah jika dia ada wang simpanan yang memang tidak digunakannya untuk membayar hutang, wajiblah ia mengerjakan haji apabila sampai masanya sebagaimana ia wajib menzakatkan wang itu melainkan kalau digunakannya wang itu semua untuk membayar hutangnya itu.

13.   Sahkan haji seseorang yang menggunakan wang si mati di mana dia adalah penerima yang pertama?

Sah hajinya

  • PERINGATAN PENTING : DILARANG MENYALIN MANA MANA BAHAGIAN ARTIKEL , AYAT ISI KANDUNGAN WEBSITE INI DALAM APA JUA BENTUK DAN CARA SEKALI PUN, SEBELUM MENDAPAT KEBENARAN BERTULIS DARIPADA KAMI – HAK CIPTA TERPELIHARA

=======================

SENARAI NAMA UNTUK DIHUBUNGI DI SEKITAR ANDA

[table id=14 /]

DEPURUT – PENYEMBUR AROMATERAPI

download

MASIH TERCARI CARI CARA PAGAR RUMAH MENURUT ISLAM ?

HARI INI KITA BERDEPAN DENGAN PELBAGAI MASALAH !

PELBAGAI masalah termasuk gangguan penyakit fizikal , gangguan jin akibat perbuatan sihir. Di sini makhluk jin memasuki badan manusia bertujuan untuk menyakitkan tubuh fizikal dan gangguan emosi dan mental .

Gangguan ini berlarutan dari gangguan diri sehingga kepada ahli keluarga,  kediaman , persekitaran orang sekeliling sering terjadi perasaan resah gelisah , murung , bimbang , dukacita dan penyakit jiwa yang kronik sehingga hilang rasa ketenangan dari jiwa umat islam.

Al-Quran memperakui adanya jin-jin. Terangkum dalam golongan jin adalah iblis dan syaitan. Malah Al-Quran sendiri menyatakan Allah menjadikan jin lebih awal daripada Adam.

Gangguan jin-jin terhadap manusia adalah suatu hakikat yg tidak dapat kita nafikan. Allah s.w.t menjadikan makhluk jin berkemampuan berubah dari satu bentuk kepada satu bentuk yang lain dengan cepat kerana jasadnya yang halus. Kerana itu, mereka berupaya menyakiti manusia dengan memasuki kedalam badan manusia melalui cara halus.

al quran

Jin-jin ini Allah jadikan di dalam berbagai bentuk, ada yang besar, tinggi, rendah, kecil dan sebagainya. Tetapi Allah memberikan keupayaan kepada mereka untuk mengecilkan jasad mereka dan memasuki tubuh badan manusia.

Gangguan jin dan sihir boleh menyebabkan pelbagai masalah di luar jangkaan, seperti perkerjaan atau perniagan yang tidak menjadi. Kedai makanan yang tidak dimasuki pelanggan, rasa benci atau tidak suka pergi ke tempat kerja, anak-anak yang rajin belajar tiba-tiba menjadi malas dan tak berminat untuk pergi bersekolah .

Semua usaha mencari rezeki terhalang. Ketika hendak berkerja, ada sahaja yang menghalang. Fikiran rasa sempit dan binggung dan tidak tahu menjalankan tugas. Tidak disenangi oleh kawan-kawan di tempat kerja  Sihir juga boleh menyebabkan hidup terpulau, dibenci oleh keluarga, ipar duai, mertua, adik beradik dan suami isteri.

Jalan utama dalam meraihkan ketenangan hakiki di dunia dan di akhirat adalah dengan BERSOLAT & bermunajat kepada ALLAH swt.

Maka perlunya kita kembali kepada ALLAH yang merupakan zat yang berhak dan layak merungkaikan dan kesulitan pada diri dan keluarga kita .

Apa yg penting sifat istiqamah dan menjaga adab ketika berdoa serta keikhlasan menjadi pengukur penerimaan doa kita di sisi ALLAH bukannya merunggut, tidak sabar dengan ujian , bersalah sangka dengan ALLAH , TIDAK BERUSAHA BERIKHTIAR DENGAN CARA SYARAK

images (26)

HIDUP AKU GELISAH JE , Gangguan sihir di rumah lagi ,
TAK BOLEH TIDUR !! AKU MURUNG !

 ADA CARA PAGAR RUMAH MENURUT ISLAM ?

NAK GUNA KAEDAH APA ? SAYA TAK PANDAI MENGAJI

SAYA BUKAN USTAZ, BOLEH KE ?

tak tahu lah nak buat macamana !!!

Jom…Ikhtiar lah dengan

145259382238961

JOM KLIK VIDEO INI

SEBENTAR CARA PAGAR RUMAH MENURUT ISLAM

” Dibuat khas untuk memudahkan masyarakat dengan ikhtiar Perubatan Islam “

DEPURUT  ini telah dibacakan 30 Juzuk Al Quran, Ayat Ayat Ar Ruqyah An Nabawiyyah, Ayat Ayat  Taawwuz ( Pelindung ), Ayat ayat Syifa’, Zikir , Selawat Dan Hizib Yang Muktabar

Serta dilarutkan bersama bahan alam yang tidak melanggar syariat seperti Limau Purut, Daun Bidara, Za’faran, Dicampurkan Dengan Keberkatan Air Zam Zam.

TIDAK SEMUA ORANG BOLEH MILIKI PRODUK INI JIKA ANDA..

  • KATA PRODUK INI AJAIB, MAMPU BUAT APA SAJA. Sedangkan kita hanya ikhtiar dengan kaedah Perubatan Islam. Kuasa penyembuh hanya kepada ALLAH swt.
  • EGO! Tak perlu kepada sebarang ikhtiar bahkan menolak kaedah perubatan Islam.
  • TAK PERLU PADA RAWATAN IKHTIAR, walaupun diri, keluarga rasa ada gangguan. Bahkan rasa diri hebat.
  • TAASUB DENGAN UBAT-UBATAN yang tak selari dengan Islam.
  • DAH BELI SEBELUM NI. Tapi, takde perubahan pon?
  • JANGAN SAMAKAN produk ini dengan yang lain kerana kaedah pembuatan, cara pelaksanaan dan bahannya lain.
  • Kalau belajar di sekolah pon kena ulang-ulang baru mahir. Ini pula rawat diri yang bertahun-tahun derita HANYA DENGAN SEBOTOL?

ALHAMDULILLAH , Pengguna kami bermula daripada semua lapisan masyarakat. Dari  DR Pakar, Nurse, Pengarah  Jabatan, Pegawai Beruniform , Orang Berniaga, Pemilik Syarikat , Pemilik Kedai Makan,  Cikgu, Pelajar, Pekerja Kilang termasuk yang bukan islam tapi kena jaga adabnya .

Wah!! Ramainya bermula  perubahan yang baik di sini, saya nak jugalah..

Rileks, sabar…

 

=====================================================

Siapa kah yang patut MILIKI produk ni ?

  • Sentiasa dibelenggu dengan gangguan ? tekanan ?
  • Rumahtangga sering bergolak ? tak tahu punca…
  • Selalu ternampak kelibat atau bunyi yang pelik ?
  • Rasa Sesak Nafas Bermula Maghrib Sehingga Subuh
  • Mengigau Di Waktu Tidur
  • Menjerit , Ketawa , Menangis Ketika Tidur
  • Rasa Tertindih Dengan Benda Yang Berat
  • Sering Mimpi Yg Menakutkan Dan Berulang Ulang
  • Mimpi Yang Memenatkan Seolah Olah Betul Yang Berlaku
  • Terdengar Suara Suara Yang Aneh , Spt Berjalan2 Atas Loteng , Guli , Buka Paip Tandas Dan Sebagainya.
  • Terserempak Dengan Kelibat Lembaga Di Dalam Atau Di Luar Rumah
  • Terdengar Suara Anjing Yang Sayu Sayup Luar Biasa
  • Terjumpa Binatang2 Yang Ganjil Dengan Banyak Di Dalam Rumah Spt Lalat Hijau,Ulat Bulu,Belalang,Langau Dll
  • Berbau Busuk Spt Darah,Longkang Dll
  • Terasa Ada Makhluk Seolah Olah Memperhatikan Gerak Geri Kita
  • Badan Rasa Tidak Selesa , Di Tengkuk , Sakit Kepala , Apabila Berada Di Tempat Tertentu Dalam Rumah Atau Pejabat
  • Badan Terasa Tidak Selesa Dan Disahkan Normal Tetapi Tidak Normal
  • Suka Bersendirian  
  • Terdengar Bisikan Di Telinga
  • Tertahan Drpd Menyebut Nama Allah , Menyebabkan Tidak Boleh Membaca Al Quran Dan Solat
  • Sering Mengantuk  
  •  Runsing Dan Tekanan Yang Serius
  • Sering Seram Bersendirian
  • Pelajar / Tempat Yang Kena Histeria
  • Sukar Tidur Malam
  • Terjaga Ditengah2 Malam

 

SOALAN : Mana Tuan Tahu Tanda Tanda Ni ?

JAWAPAN KAMI : Petanda ada Gangguan Di Rumah Atau Di Pejabat  Ini diambil Daripada Petikan Kitab Assorimulbattar dan Wiqatul Insan oleh Imam Al Qurtubi. Beliau Ulama besar Ahli Sunah Wal Jamaah

======================================

 

CIRI CIRI PRODUK DEPURUT


– Berkesan ikut kaedah dan pantang larangnya, InsyaALLAH
– Wangian Daripada Pati LIMAU PURUT
– Harga Amat Berpatutan di Pasaran
– 100% Natural Organik
– Mudah Dibawa
– Jimat
– Tak Beracun & Tiada Bahan Kimia
– Pelbagai Guna
– Formulasinya yang bersih dan suci

=====================================================

APA MANFAAT NYA ?

SEBAGAI IKHTIAR MEMOHON PERTOLONGAN DAN PERLINDUNGAN ALLAH SWT UNTUK

  • Pendinding Diri & Keluarga
  • Kediaman , Pejabat, Sekolah, Asrama, Hospital, Kilang & Kenderaan
  • Buat Mandian pesakit atau disembur dimana sahaja daripada sebarang bentuk gangguan kejahatan manusia , kejahatan jin dan syaitan .
  • Memulihkan Histeria
  • Melegakan Kemurungan & Emosi
  • Masalah Sukar Tidur 
  • Mengecas Semula Aura Diri Yang Positif
  • Menghasilkan Rawatan Yang Hebat Bagi Minda, Fizikal , Emosi Dan Aura Diri.
  • Sesuai untuk semua golongan diperingkat umur , semua jenis kulit dan boleh digunakan pada bila bila masa saja.

 

Cara Penggunaan ?

 

  1. Pasangkan niat untuk memagar dengan memohon perlindungan dan keselamatan daripada ALLAH SWT
  2. Bacakan Al Fatihah, Ayat Kursi dan Selawat kepada Sayyiduna Muhammad SAW
  3. Azankan ditengah tengah kediaman,pejabat atau tempat yang sesuai (ikut keadaan)

  1. Penyemburan mestilah bermula dari DALAM kediaman atau tempat tersebut terlebih dahulu mengikut arah KIBLAT dan pusing arah lawan jam ( seperti kaedah tawaf di Baitullah )
  2. Semasa penyemburan itu hendaklah fokus memyebut ALLAHU AKBAR atau baca Ayat Kursi tanpa henti , niat untuk menghalau segala gangguan kejahatan manusia, sihir , jin dan syaitan .
  3. Eloklah membuka tingkap, pintu terlebih dahulu ( ikut keadaan )
  4. Sebelum penyemburan dilakukan pastikan membuang unsur unsur khurafat, patung, tutup bunyi bunyian dan gambar yang melalaikan dan selepas penyemburan hendaklah menghidupkan suasana keluarga islam kerana perkara perkara yang melalaikan akan meruntuhkan kembali Pagar Ruqyah
  5. Sebaik baiknya penyemburan hendaklah 2 kali sehari iaitu pagi dan sebelum maghrib ( ikut keadaan )
  6. Untuk penyemburan di kepala dan di tubuh dilakukan seperti cara diatas .
  7. Boleh memasukkan sebotol DEPURUT dalam baldi untuk mandian sekeluarga.

 

=====================================================

HASIL TESTIMONI PENGGUNA -KISAH BENAR !!!

DIRI , AHLI KELUARGA DAN KEDIAMAN

14225346_1060535330661917_8495537241383789871_ntest 4 test 2 14184278_1057641064284677_452954498087271472_n 14225601_1057641107618006_3220354851482064159_ntest 1test 3

Antaranya

  • Terasa ketenangan selepas membuat penyemburan

  • Berunsur pulih dari gangguan di dalam rumah dan diri

  • Tiada bunyi dan kelibat yang terlihat sebelum ini

  • Sentiasa menjaga tataterbit keluarga islam

  • Hubungan suami isteri dan keluarga bertambah erat

  • Dan sebagainya mengikut rezeki masing masing pengguna apabila Allah SWT mengizinkannya berlaku .

Semoga Allah swt mengurniakan kita kesembuhan dan ketenangan selepas menggunakannya .

Dari Abu Said Al-Khudri dan dari Abu Hurairah radhiallahu anhuma dari Nabi shallallahu ‘alaihi wasallam  bersabda:

Tidaklah seorang muslim tertimpa suatu kelelahan, atau penyakit, atau kekhuatiran, atau kesedihan, atau gangguan, bahkan duri yang melukainya melainkan Allah akan menghapus kesalahan-kesalahannya (Dosa) kerananya.” (HR. Al-Bukhari no. 5642 dan Muslim no. 2573)

Ketahuilah wahai saudaraku – Semoga Allah merahmati kita semua,telah menjadi ketetapan dari Allah Azza wa Jalla bahawa setiap manusia pasti akan mengalami sakit dan musibah dalam hidupnya. Maka berikhtiarlah untuk mengatasi masalah itu .

 

=====================================================

 

Peringatan Keselamatan :

  • Untuk Penggunaan luar sahaja :

          Penyembur dan mandi sahaja

  • JANGAN DILANGKAH
  • Selepas penyemburan dilakukan, Jika terdapat tindakbalas agresif didalam kediaman atau tempat tersebut sila dapatkan bantuan daripada perawat pengamal perubatan islam yang bertauliah sahaja.

PEGANGAN AQIDAH KITA :

PENYEMBUR INI HANYA IKHTIAR DALAM PERUBATAN ISLAM

KUASA PENYEMBUHAN HANYA PADA ALLAH SWT SEMATA MATA

” Kaedah ikhtiar Perubatan Islam ini telah kami rujuk kepada

AHLI LEMBAGA PENASIHAT SYARIAH dan sokongan daripada berapa Badan Antarabangsa & PERSATUAN PENGGUNA ISLAM MALAYSIA ( PPIM )   ” 

11040166_1050552321638265_684458359_n

tahfiz ruqyah nur alhafiz

BACAAN 30 JUZUK AL QURAN TELAH DILAKUKAN OLEH BEBERAPA SEKOLAH MAAHAD TAHFIZ TERPILIH DAN BACAAN RUQYAH TELAH DILAKUKAN OLEH ASATIZAH (PARA USTAZ) YANG MENGAMALKAN PERUBATAN ISLAM BERTAULIAH

BADAN SOKONGAN ANTARABANGSA DARIPADA :

=====================================================

beli-sekarang-pam-besarkan-payudara-terbaik

Hasil Pengalaman Pesakit 

  • Bagi yang bermasalah / penyakit berat, disaran buat belian sekotak memandangkan tempoh rawatan perlu berterusan secara harian supaya kesannya lebih efektif. ( boleh dicampur 2 jenis dalam 1 kotak buat mandian & pagar rumah )

  • Selain digunakan untuk diri sendiri, boleh juga diberikan kepada ahli keluarga yang lain dan rakan , jiran berdekatan .

( Niatkan sedekah, agar Allah swt meleraikan segala masalah kita . Apalah sangat bayaran sekotak jika dibandingkan dengan masalah yang kita hadapi dan berlarutan )

  • Disini kami juga berprihatin kepada masalah anda, maka kami akan memberikan tawaran khas iaitu

  • Kos Penghantaran Percuma ( Semenanjung Sahaja )

Kalau ikutkan nilai kelebihan produk ini yang anda bakal dapat adalah lebih drpd nilai belian bahkan ada diskaun & bonus .

Mana tidak nya, dengan PELBAGAI kelebihannya menjadi titik tolak perubahan kebahagian, kesihatan pada diri dan keluarga anda . Masih berbaloi kan ???

 

=====================================================

Produk Terhad !!!

Bertindak Segera !

=====================================================

BAGAIMANA NAK BELI?

lakukan bayaran ke:

Selepas bank in , sila SMS / WHATSAPP :

• Nama LENGKAP
• Alamat & POSKOD Penghantaran

Whatsapps ” DEPURUT ” ke http://nuralhafiz.wasap.my
whatsapps ” DEPURUT ” ke http://nuralhafiz.wasap.my
whatsapps ” DEPURUT ” ke http://nuralhafiz.wasap.my

Atau

Call terus : 016 226 7020
call terus : 016 226 7020
call terus : 016 226 7020

Penghantaran akan dilakukan setelah bayaran disemak dan dalam masa 3 hari berkerja ( bergantung kepada tempat ) insyaAllah.

====================================================

PERINGATAN PENTING : DILARANG MENYALIN MANA MANA BAHAGIAN ARTIKEL , AYAT ISI KANDUNGAN WEBSITE INI DALAM APA JUA BENTUK DAN CARA SEKALI PUN, SEBELUM MENDAPAT KEBENARAN BERTULIS DARIPADA KAMI – HAK CIPTA TERPELIHARA