TAWARAN

 

assa

KEMPEN RAIKAN BAHAGIA BERSAMA NUR ALHAFIZ

“ Dulu kau selalu berjanji nak berbakti pada mak, nanti bila mak dah meninggal jangan biarkan mak ‘sunyi je’ dalam kubur tanpa buat UPAH HAJI buat mak..siapalah anak aku yang boleh tunaikan hajat tertangguh aku ni..” – Luahan seorang ibu

Sempena Bulan ini adakah anda ingin MERASA NIKMATNYA apabila dapat selesaikan urusan Upah Haji dengan kami kepada arwah ahli keluarga anda ?

Air mata anda pastinya tidak sabar sabar menyatakan kegembiraannya disisi pusara ibu bapa anda.

Inilah nilai masa kebahagian anda kepada mereka yang tersayang setelah ditunaikan hasrat mereka yang tertangguh.

Mungkin perkara ini nak dialami oleh anda, tapi dipendamkan begitu saja . Siapa kat sini ada KENAL seseorang yang belum sempurnakan ibadah HAJI buat arwah ibubapanya?,
.

Adakah Anda Sudi Membantu Mereka?

MAK DAH TAK SEMPAT….!
.
Anak anak mula mula menangis bagai nak gila apabila mak meluahkan pesanan terakhirnya. Maknya sudah berusia lebih 50 tahun.
.
Aduihai, sebaknya buat sesiapa yang mendengarnya, sudahlah suara maknya mengerang kesakitan mampu pula untuk bercakap demi anak anaknya. Setiap kata kata nya diamati dengan jelas.
..
Mungkin ada diantara kita yang berikan alasan mata masuk habuk sedangkan air mata sudah bergenang.

Berbekalkan tenaga yang ada serba sikit lagi sebelum ajal menjemputnya, mak memandang ke semua wajah anak anaknya seramai 6 orang itu lalu menyapu tangannya ke setiap wajah mereka. Itulah sifat ibu yang penyayang.
.
Antara pesanan mak yang mereka masih ingati adalah jaga solat, jaga hubungan adik beradik selepas mak takde, dan mak dah tak sempat dah.. nak buat haji..buatkan badal haji untuk mak ya…

Sebak..selesai seminggu jenazah mak dikebumikan adik beradik mula berkumpul bincang tentang pesanan terakhir iaitu membuatkan upah haji untuknya. Sebagai anak yang soleh untuk membalas jasa mak selama ini sudah berkorban siang malam dan penderitaan, Maka mereka setuju mengambil UPAH HAJI dengan kami yang berpengalaman, testimoni daripada waris yang lepas dan akan update perjalanan petugas haji di makkah kepada pihak waris.

Masih ramai diluar sana mencari tempat yang betul untuk buat UPAH HAJI ibubapa anda..? Buntu nak mencari? banyak sangat tawaran di sana sini..Pening!

Sempena kedatangan Bulan Ramadhan tahun ini, kami akan mengadakan Majlis Tambahan iaitu Tahlil Khas buat Arwah di Masjidil Haram, Makkah.

Bagi sesiapa yang berdaftar UPAH HAJI, SEBELUM Ramadhan 1440H ini.

Ya! Tiada langsung kos TAMBAHAN yang anda perlu bayar.

KELEBIHAN BADAL HAJI KAMI,

1 HARGA SEMUA DALAM 1 PAKEJ. JIMAT !

• 1 KALI BADAL HAJI
• 1 KALI UMRAH
• TAHLIL DI MAKKAH
• KHATAM AL QURAN DI MAKKAH
 Sumbangan Wakaf buat Arwah kepada Sekolah Tahfiz Terpilih di Malaysia ( TERBARU )

BERMINAT?
..
NANTI DULU !
..
Apa Yang Anda Dapat Lagi ?

• SIJIL UPAH HAJI
• 1 BOTOL AIR ZAM ZAM ( 250ML)
• 1 SEJADAH, 1 TASBIH & SERBAN
• 1 PRODUK KESIHATAN ISLAM
• 1 KEPING SIJIL TAHNIAH

 JIMAT, Harga MAMPU MILIK dengan tidak membebankan waris.
 Disempurnakan oleh bekas Pelajar Terpilih , Berpengalaman & Bermukim di kota Makkah. InsyaAllah
 SHAHIH
 JAMINAN TERBUKTI melalui update perjalanan petugas di Makkah.
 LESEN TRAVEL BERDAFTAR DENGAN KEMENTERIAN PERLANCONGAN MALAYSIA, AHLI PAPUH, PERSATUAN BUMITRA,LESEN KHAS UMRAH(LKU) MUASASAH.

Siapa nak kami bantu buat UPAH HAJI bagi tahun ini ?

Nak jimat dan mudah, Sila buat temujanji

Terus whatsp kat link ini
http://www.wasap.my/60162267020/fpupahaji2020

atau nak lihat website kami http://www.nur-alhafiz.com.my/

Atau nak call terus pon boleh

0162267020
0162267020
0162267020

Jangan lupa Like https://www.facebook.com/nurallhafiz/

Cepat2 share.. KUOTA TERHAD, JANGAN TERLEWAT

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *